لغز عبقرى يدل على ذكائك

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

رد: لغز عبقرى يدل على ذكائك

مُساهمة من طرف خالد شاهين في الخميس يناير 15, 2009 2:55 pm

يا حجاج لما تتكلم متقلش المنتد كلة اغبياء ابقى اتكلم عن نفسك يا اخى تمام عشان
انا مبحبش ازعل حد

طبعا انتا فهمنى
والست التكوتة اللى عملة فوزير
احب اقلها رمضان لسة مجان يا ماما نيلى
وانا كدة بيس ــــــــــــــــــــــــــــــــ
avatar
خالد شاهين
مستجد
مستجد

عدد الرسائل : 58
العمر : 27
التميز الشخصي/الهوايات : امين لجنة الاسر والاتحادات بالكلية
تاريخ التسجيل : 31/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لغز عبقرى يدل على ذكائك

مُساهمة من طرف البرنس في الجمعة يناير 16, 2009 3:44 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
avatar
البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لغز عبقرى يدل على ذكائك

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الجمعة يناير 16, 2009 3:12 pm

احم

الظاهر

الظاهر يعني
انت واخد بالك انت بتكلم مين يا ابو شاهين

الظاهر يعني
avatar
mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لغز عبقرى يدل على ذكائك

مُساهمة من طرف lamis في الجمعة يناير 16, 2009 8:17 pm

على فكرة التين جاوب عليها
ومين الاخ اللى لسة عايش فى زمن نيلى دة

lamis
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 388
العمر : 25
التميز الشخصي/الهوايات : reading
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لغز عبقرى يدل على ذكائك

مُساهمة من طرف mohammed haggag في السبت يناير 17, 2009 12:37 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



الحق

دي مش عارفاه
avatar
mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لغز عبقرى يدل على ذكائك

مُساهمة من طرف البرنس في السبت يناير 17, 2009 8:44 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

دة خالد شاهين الى دخل المنتدى

الى عايز الكل يستعدلة

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
avatar
البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لغز عبقرى يدل على ذكائك

مُساهمة من طرف lamis في الأحد يناير 18, 2009 3:53 pm

فية اية ياجماعة
متهدوا شوية

lamis
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 388
العمر : 25
التميز الشخصي/الهوايات : reading
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لغز عبقرى يدل على ذكائك

مُساهمة من طرف التنين في الأحد يناير 18, 2009 8:33 pm

اوع القطار يا عم الحاج

اللى يخاف يروح اللى يخاف يروح
انا غير مسئول
avatar
التنين
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 372
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : الكونغ فو والكمبيوتر وتعلم المهارات واكتساب الخبرات
تاريخ التسجيل : 27/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لغز عبقرى يدل على ذكائك

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الإثنين يناير 19, 2009 1:48 am

lamis كتب:فية اية ياجماعة
متهدوا شوية

على رأي المثل

اهدا وقول هديت

او
اتك وقول اتكيت
avatar
mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لغز عبقرى يدل على ذكائك

مُساهمة من طرف البرنس في الثلاثاء يناير 20, 2009 5:09 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انتا كمان بقيت شفيق
avatar
البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لغز عبقرى يدل على ذكائك

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الثلاثاء يناير 20, 2009 6:27 pm

شفيق شفيق يعني
avatar
mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى