الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف lamis في الأربعاء ديسمبر 31, 2008 12:35 am

Smile الفرق بين فلم أمريكي ومصري ومكسيكي وهندي... Very Happy

فيلم أمريكي
Suspect Suspect Suspect Suspect


سيارة مسرعة تصدم قط إمرأة عجوز

يصاب القط تتصل العجوز ب911

ثلاثة سيارات شرطة تطارد سيارة المشبوه التي تنطلق بسرعة

يراوغ المشبوه من سيارات الشرطة ....

يطير فوق سيارة الشرطة الأولى

فتصدم باص طلاب مدارس



يسبح تحت سيارة الشرطة الثانية فتسقط في النهر وتغرق

بقيت سيارة واحدة ... إنها تستمر بالمطاردة

يطلق الشرطي المقدام النار على عجلات سيارة المشبوه ...

فتنفجر العجلة لتتقلب سيارة المشبوه ثم ترتطم بمحطة للوقود ........ بوم



نال المشبوه جزاءه ومات حرقاً pirat

النتيجة : تضرر باص مدرسة وسيارة الشرطة الأولى وموت تلميذ + غرقNo

الشرطين وسيارتهما + موت المشبوهNo

وحريق بالمحطة + وقبلة في النهاية بين اثنين ليس لهما أي علاقة بالموضوع scratch






فيلم مصري

Sleep Sleep Sleep

بحبك يا زيزي Rolling Eyes بحبك يا حنفي drunken بس لازم شقة لو حتى أوده واحدة كفاية



حنفي في الشركة يعرض عليه رشوه ويقول : أنا ما أبعش ضميري



العصابة تلاحق حنفي وتبدأ المطاردات



أصوات عجلات السيارات وهي تمشي بسرعة 10 كيلومتر



حنفي يموت قائلاً العبارة الشهيرة :ــ

أتـلـتـني يا مجرم Shocked Shocked Shocked







فيلم مكسيكي مدبلج
jocolor jocolor jocolor


روزاليندا عندها من الفريد خمسة أولاد وهي حامل السادس

قرر الاثنان بأن يتزوجا



أما ماريا فهي حامل من أخو زوجها رينالدو إلا أن زوجها لا يدري ،affraid



ولوسيانا تريد أن تتزوج من إغناسيو إلا أنها لا تعلم أن ابن عمها

هو خالتها .. ــ



ينتهي المسلسل بعد حوالي عشرة قرون حيث تحل جميع المشاكل في آخر

خمسة دقائق من الحلقة الأخيرة .. ــSleep Sleep Sleep




فيلم هندي

No No No No bounce bounce bounce
يحبها وتحبه

تغني له ربع ساعة

يغني لها ربع ساعة

فجأة كل الذين حولهم يبدأون بالرقص.. وتظهر أصوات الموسيقا لا أدري

من أين

وهم

في الجبل


ابو البنت يغضب من بنته التي أحبت ذلك الشخص الفقير ، ثم يقوم

يحبسها

يأتي حبيبها إلى نافذتها ويغني لها ربع ساعة ، تغني له ربع ساعة

وفجأة يبدأ الحراس وأبو البنت بالرقص

تأتي صديقة البنت لتزورها في غرفتها

... وتسألها عن حبيبها

البنت تغني ربع ساعة ورفيقتها تغني ربع ساعة Razz Razz Razz
يسمع الأب ابنته وهي تغني فيرحمها ويعفو عنها

يتجه الأب لبيت حبيبها ويطلب منه يزور بنته ويوافق على زواجهم

يهرول الحبيب فرحان إلى حبيبته ويغني لها ربع ساعة تغني له ربع ساعة Razz Razz Razz



ويبدأ خدم البيت بالرقص

يعود ابن عم البنت من السعودية تاركاً عمله هناك

لم يعجبه الوضع ..



فقام بقتل حبيب الفتاة تصيح الحبيبة وتبكي على قبر حبيبهاNo No No

ثم تغني بحزن ربع ساعة ثم تموت ...لم ينته الفيلم هنا

روح الحبيبة وروح الحبيب تجتمعان وتغنيان ساعة وربع lol! lol! lol!

lamis
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 388
العمر : 25
التميز الشخصي/الهوايات : reading
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الأربعاء ديسمبر 31, 2008 1:21 am

حلو الفيلم الهندي ههههههههههه شكلك بتتفرجي على زي افلام كتييييير

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف البرنس في الأربعاء ديسمبر 31, 2008 1:44 am

لا تعليق

بس حكاية البوسة الى فى نهاية الفيلم الامريكى هيا الى فى الجون

وياريت تبطلى فرجة على الافلام

وياريت انتا كمان يا جمجم تبطل فرجة على الافلام

البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف cristiano ronaldo في الأربعاء ديسمبر 31, 2008 1:48 am

تصدق يا برنس كلام فى الجون

cristiano ronaldo
مستجد
مستجد

عدد الرسائل : 24
العمر : 27
التميز الشخصي/الهوايات : كرة القدم
تاريخ التسجيل : 31/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف lamis في الخميس يناير 01, 2009 2:15 pm

حاااااااااضر يا بابا
مش هتفرج على افلام تانى
انت تؤمر

lamis
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 388
العمر : 25
التميز الشخصي/الهوايات : reading
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الخميس يناير 01, 2009 8:34 pm

ايوا كده لازم تسمعي كلام بابا
ماشي يا برنس عنيا ليك مش هتفرج

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف romeel في السبت يناير 03, 2009 11:29 am

طيب كويس ان في ناس بتتفرج على الافلام وتفهم وتقيم وخصوصا المصري والهندي
زززززززيييييييييييييي

romeel
وسام التميز
وسام التميز

عدد الرسائل : 338
العمر : 31
الموقع : romeel2010@yahoo.com
التميز الشخصي/الهوايات : القراءة بس مش كل المواضيع
تاريخ التسجيل : 31/10/2008

http://romeel.mountada.biz/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف البرنس في السبت يناير 03, 2009 2:28 pm

شاطرين يا ولاد

ايوة كدة اسمعوا كلام بابا

البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف lamis في الثلاثاء يناير 06, 2009 7:45 pm

ما احنا تربيتك بردو يابابا

lamis
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 388
العمر : 25
التميز الشخصي/الهوايات : reading
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف التنين في الثلاثاء يناير 06, 2009 9:44 pm

ههههههههه

هو انت اتجوزت وخلفت من ورانا
ولا اية يا برنس

مبروك
وحلوة اوى كلمة بابا

ماشى يا بابا

التنين
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 372
العمر : 27
التميز الشخصي/الهوايات : الكونغ فو والكمبيوتر وتعلم المهارات واكتساب الخبرات
تاريخ التسجيل : 27/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف البرنس في الإثنين يناير 12, 2009 5:44 am

اى خدمة ياولاد با با كم تحت امركم فى اى حاجة

الا انكم تيجى تطلبوا منة فلوس

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف C.Ronaldo في الإثنين يناير 12, 2009 6:17 pm

ياريت تبطل ترياه على الشله من عمك

C.Ronaldo
مستجد
مستجد

عدد الرسائل : 49
العمر : 27
التميز الشخصي/الهوايات : كره قدم
تاريخ التسجيل : 05/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف البرنس في الثلاثاء يناير 13, 2009 5:40 am

اوك يا معلم

انتا تامر ياباشا

البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الأربعاء يناير 14, 2009 11:41 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه جتك نيله عليك يا بابا
وعلى رأي المثل
حلاوتك يابا
متكملش بقه

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف البرنس في الجمعة يناير 16, 2009 8:25 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالاء

انا لازم اكمل

حلاوة(أ) و

ولا بلاش دى(أ)
بردة
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الجمعة يناير 16, 2009 2:39 pm

شفيق

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف البرنس في السبت يناير 17, 2009 9:26 am

طيب

شفيق ونص

البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف romeel في السبت يناير 17, 2009 6:00 pm

وتعالى بص
فشيق ونص

romeel
وسام التميز
وسام التميز

عدد الرسائل : 338
العمر : 31
الموقع : romeel2010@yahoo.com
التميز الشخصي/الهوايات : القراءة بس مش كل المواضيع
تاريخ التسجيل : 31/10/2008

http://romeel.mountada.biz/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الأحد يناير 18, 2009 4:08 am

ههههههههههههههههههههههههههه
حلوة منك يا روميل

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف بندق في الأحد يناير 18, 2009 11:14 am

كلنا عارفين ان الافلام المصرية تعتبر افلام مش قد كدة على العكس لما تشوف فيلم امريكى

ولكن مصر هى امى

وفى الاخر ممكن نقول ان هناك افلام ممكن تعجبنا الى حد ما

مش كل الافلام فاشلة

بندق
مستجد
مستجد

عدد الرسائل : 4
العمر : 27
التميز الشخصي/الهوايات : الجوالة
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف خالد شاهين في الأحد يناير 18, 2009 4:40 pm

اية الموضيع الفاشلة دى

خالد شاهين
مستجد
مستجد

عدد الرسائل : 58
العمر : 26
التميز الشخصي/الهوايات : امين لجنة الاسر والاتحادات بالكلية
تاريخ التسجيل : 31/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف lamis في الأحد يناير 18, 2009 5:10 pm

ممكن تقول رأيك بطريقة احسن من كدة شوية

lamis
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 388
العمر : 25
التميز الشخصي/الهوايات : reading
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف C.Ronaldo في الأحد يناير 18, 2009 9:40 pm

انا اقيد الراى السابق انها مواضيع فشله الكل عارف الفرق مجبتيش التايهة

C.Ronaldo
مستجد
مستجد

عدد الرسائل : 49
العمر : 27
التميز الشخصي/الهوايات : كره قدم
تاريخ التسجيل : 05/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الإثنين يناير 19, 2009 1:19 am

انا مع بندق في افلام جامده مصرية برده

اسف على الازعاج مثلن

الفلم ده معدي بجد

وافلام احمد حلم بحالها اصلن يعني


السقا

كريم

بس مش كل الافلام زي ما العضو القدير بندق تكرم وقال

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الفرق بين فيلم امريكى ومصرى ومكسيكى وهندى

مُساهمة من طرف lamis في الإثنين يناير 19, 2009 3:23 pm

اللة ينور يامحمد
هقول اية بعد اللى قولتة

lamis
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 388
العمر : 25
التميز الشخصي/الهوايات : reading
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى