9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف mohammed haggag في السبت يناير 03, 2009 1:57 am

1 - اجعل هدفك في الحياه هو الراحة والاسترخاء

2 - حب سريرك فو مملكتك الوحيده
3 - غرتاح بالنهار لتتمكن من النوم بسهولة في الليل
4- العمل شيء مقدس، لذلك لا تقترب منه أبد
5- لا تؤجل عملك للغد طالما يمكنك تأجيله لبعد الغد
6- اعمل أقل ما يمكنك عمله، وحاول أن تجعل غيرك يؤدي عملك بدلاً منك
7 - لا تقلق لن يموت أحد إذا لم تفعل شيئاً، بالعكس قد يتأذى البعض عندما تعمل
8- إذا أحسست بأن لديك رغبة في العمل، استرخي قليلاً حتى تزول تلك الرغبة
9- لا تنسى: العمل مفيد للصحة، لذلك اتركه دائماً للمرضى
يا ريت تاخدوا مني النصائح دي وعلى راي المثل اسأل مجرب
وممكن برده البرنس يفيدنا بحاجه بشأن الموضوع ده لانة راجل فاشل كبير اد الدنيا

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف romeel في السبت يناير 03, 2009 10:54 am

الحمد لله ماجبش سيرتي في الكلام

romeel
وسام التميز
وسام التميز

عدد الرسائل : 338
العمر : 31
الموقع : romeel2010@yahoo.com
التميز الشخصي/الهوايات : القراءة بس مش كل المواضيع
تاريخ التسجيل : 31/10/2008

http://romeel.mountada.biz/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف البرنس في الأحد يناير 04, 2009 3:43 am

الفشل

يا لروعة هذة الكلمة

تعطينا نوع من التفاءول

الذى لابد ان يكون متواجد
داخلنا
الفشل ينبغي أن يكون معلماً لنا

البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف lamis في الثلاثاء يناير 06, 2009 8:05 pm

على فكرة انا بزعل اوى لما اقرأ المواضيع اللى زى دى

lamis
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 388
العمر : 25
التميز الشخصي/الهوايات : reading
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف التنين في الثلاثاء يناير 06, 2009 9:48 pm

على فكرة انتى ما تعرفيش العالم دى
دول...........

التنين
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 372
العمر : 27
التميز الشخصي/الهوايات : الكونغ فو والكمبيوتر وتعلم المهارات واكتساب الخبرات
تاريخ التسجيل : 27/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف البرنس في الإثنين يناير 12, 2009 4:13 am

اية عايز تقول اية ياتنن

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

دول اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الخميس يناير 15, 2009 12:25 am

لالالالالالالالالالا متزعليش نفسك خالص انا قلت مرة
be coooooooooooooooool

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف البرنس في الجمعة يناير 16, 2009 7:58 am

اوك يا haggag

be cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الجمعة يناير 16, 2009 2:44 pm

شكرا ليكو كلكم وشكرا لكل الاعضاء اللي ساهمو في الموضوع

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف البرنس في السبت يناير 17, 2009 9:22 am

طيب

العفوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الأحد يناير 18, 2009 4:31 am

اللع يعافيكي ياختي

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف خالد شاهين في الأحد يناير 18, 2009 11:42 pm

اهلا ام حسين جت

خالد شاهين
مستجد
مستجد

عدد الرسائل : 58
العمر : 26
التميز الشخصي/الهوايات : امين لجنة الاسر والاتحادات بالكلية
تاريخ التسجيل : 31/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف التنين في الأحد يناير 18, 2009 11:49 pm

هههههههههههههههه
اوع القطر
يا ليدوسك يا حجاج

التنين
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 372
العمر : 27
التميز الشخصي/الهوايات : الكونغ فو والكمبيوتر وتعلم المهارات واكتساب الخبرات
تاريخ التسجيل : 27/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف خالد شاهين في الأحد يناير 18, 2009 11:52 pm

توت توت


انا جاى

هدوسك
والله ما هسيبك

اصحااااااااااااااااااا

خالد شاهين
مستجد
مستجد

عدد الرسائل : 58
العمر : 26
التميز الشخصي/الهوايات : امين لجنة الاسر والاتحادات بالكلية
تاريخ التسجيل : 31/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الإثنين يناير 19, 2009 12:36 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


طب وريني كده هدوسني ازاي

انت اللي هتتعور مش انا

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف البرنس في الثلاثاء يناير 20, 2009 7:34 pm

شفيق
خالص

البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف محمد حجاج في الأربعاء يناير 21, 2009 12:23 pm

يا فاشل

محمد حجاج
عضو نشط
عضو نشط

عدد الرسائل : 127
العمر : 29
التميز الشخصي/الهوايات : امين اتحاد طلاب كلية الاقتصاد المنزلى لعام 2008/2009
تاريخ التسجيل : 23/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 9 حاجات تعملهم وتبقى فاشل كبير اد الدنيا

مُساهمة من طرف v_i_p في الأربعاء يناير 21, 2009 12:35 pm

على فكره التسع حاجات دول قلوا قوى بقم تلات حاجات وهما
انك تنفض للدنيا وتعيش اللحظه
انك تعمل نفسك مش واخد بالك من الحاجات التانيه
اعمل انك منتش عارف اى حاجه فى اى حاجه

v_i_p
مستجد
مستجد

عدد الرسائل : 42
العمر : 30
التميز الشخصي/الهوايات : الشعر
تاريخ التسجيل : 20/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى