الاهلى المصرى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف محمد حجاج في الخميس يناير 15, 2009 7:48 pm












محمد حجاج
عضو نشط
عضو نشط

عدد الرسائل : 127
العمر : 29
التميز الشخصي/الهوايات : امين اتحاد طلاب كلية الاقتصاد المنزلى لعام 2008/2009
تاريخ التسجيل : 23/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الجمعة يناير 16, 2009 12:55 am

ماشي احنا عملنا ايه بالموضوع ده ياعني لازمتة ايه هنا مش فاهم؟؟؟؟


وبعدين

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف البرنس في الجمعة يناير 16, 2009 7:37 am

ايوة فعلا يا حجاج

اية الجديد الى جبتة

انتا حتى مش كاتب ولا كلمة

البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف اللولوة في الجمعة يناير 16, 2009 11:36 am

انا اهلوية ودى صور اهلى وابوتريكة

اللولوة
مستجد
مستجد

عدد الرسائل : 3
العمر : 25
التميز الشخصي/الهوايات : كرة القدم
تاريخ التسجيل : 16/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الجمعة يناير 16, 2009 2:17 pm

ماشي يا لؤلؤة بس عايزين نعرف ايه الجديد في الموضوع حتى مفهمناش حاجه

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف البرنس في السبت يناير 17, 2009 9:42 am

هيا مش قالتلك مرة
ودى صور اهلى وابوتريكة


شكرا على الايضاح

البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف mohammed haggag في السبت يناير 17, 2009 2:17 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انت مسخرة يخرب مطنك

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف romeel في السبت يناير 17, 2009 5:29 pm

ايه الموضوع ده
عامل شبه القرد اللي مش لاقي له ديل تمسكه منه
ماتفهم راسه من رجليه من ......
وعلى راي المثل مالقتش غير راس القرد وجاي تشمها
خلينا مؤدبين ونقول راس القرد

romeel
وسام التميز
وسام التميز

عدد الرسائل : 338
العمر : 31
الموقع : romeel2010@yahoo.com
التميز الشخصي/الهوايات : القراءة بس مش كل المواضيع
تاريخ التسجيل : 31/10/2008

http://romeel.mountada.biz/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الأحد يناير 18, 2009 4:15 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


انت محسسني ان احنا في السيرك ايه ياعم

بس رد لائق جدن منك يا روميل

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف lamis في الأحد يناير 18, 2009 3:34 pm

اية الصور الهبلة دى

lamis
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 388
العمر : 25
التميز الشخصي/الهوايات : reading
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الإثنين يناير 19, 2009 2:01 am

ايه ده انتي مقريتيش رد اللؤلؤة دي صور اهلي وابوتريكة


شفيق

شفيق من صميم قلبي

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف C.Ronaldo في الإثنين يناير 19, 2009 4:14 am

اجمل شفيق منى للموجود

C.Ronaldo
مستجد
مستجد

عدد الرسائل : 49
العمر : 27
التميز الشخصي/الهوايات : كره قدم
تاريخ التسجيل : 05/01/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الإثنين يناير 19, 2009 2:28 pm

خلاص يا جماعه اقفلو الموضوع التافه ده بقه ونتكلم في المواضيع التانيه

محدش يرد تاني بقه

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف البرنس في الثلاثاء يناير 20, 2009 2:40 pm

خلاص ماشى محدش يرد تانى

البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف mohammed haggag في الثلاثاء يناير 20, 2009 3:02 pm

انا مش قلت محدش يرد تاني

mohammed haggag
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 774
العمر : 31
التميز الشخصي/الهوايات : advertisting designe , callegrapher & reeding stories
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف البرنس في الثلاثاء يناير 20, 2009 4:56 pm

طيب وانا كمان قات محدش يرد

انتارديت لية

البرنس
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 549
العمر : 28
التميز الشخصي/الهوايات : السباحة
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الاهلى المصرى

مُساهمة من طرف محمد حجاج في الأربعاء يناير 21, 2009 12:20 pm

حريه الراى مكفوله للجميع

محمد حجاج
عضو نشط
عضو نشط

عدد الرسائل : 127
العمر : 29
التميز الشخصي/الهوايات : امين اتحاد طلاب كلية الاقتصاد المنزلى لعام 2008/2009
تاريخ التسجيل : 23/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى